Garantija ir grąžinimas
Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
- Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, prekės spalva, dydis ar modelis, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų pasikeisti arba grąžinti prekę. Jeigu norimos pakeisti prekės pardavėjas sandėlyje neturi - grąžinama visa, už prekę sumokėta suma.
- Jeigu pirkėjas grąžina kokybišką prekę, neatsiima prekių iš paštomato ar jų nepavyksta įteikti dėl pirkėjo kaltės, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, o pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį.
- Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios yra įtrauktos į LR Negrąžintinų prekių sąrašą (pvz., kojinės, apatiniai). Taip pat tos prekės, kurios buvo specialiai pagamintos pagal kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos.
Elektroninėje parduotuvėje Smagiosdovanos.lt įsigytas prekes grąžinti galima:
1. Į artimiausią fizinę “Smagios Dovanos” parduotuvę. Norimą grąžinti prekę atneškite į Jums patogiausią fizinę parduotuvę, kartu turėkite užpildytą grąžinimo formą, kurioje nurodomi: užsakymo numeris, pagal kurį buvo įsigyta prekė, bei banko sąskaita, į kurią bus grąžinti pinigai. Fizinėje parduotuvėje pinigai Jums nebus grąžinti grynaisiais. Jums reikės palikti prekę ir užpildytą grąžinimo formą parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.
Prekių grąžinimo - pakeitimo formą klientui išsiunčiame kartu su užsakymu. Taip pat jį atsisiųsti galima čia: Prekių grąžinimo-pakeitimo aktas.
Jeigu prekę pirkote fizinėje parduotuvėje, dėl grąžinimo turėtumėte kreiptis į tą parduotuvę, kurioje įsigijote prekę. Su preke būtinai turėkite pirkimo čekį. Neturint pirkimo čekio, išimtinais atvejais prekę galime pakeisti į kitą, tačiau grąžinti pinigų už ją negalėsime.
2. Siuntimas registruotu paštu. Grąžindami prekes registruotu paštu, užpildykite grąžinimo formą ir įdėkite kartu su grąžinama preke. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kaip įsigijote. Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos.
Gąžinamą prekę pristatyti adresu: UAB "Baltic Ambition", Ukmergės g. 364, LT-14188, Vilnius. Siuntimo paslaugą apmoka klientas. Jeigu už grąžintą prekę, klientas nori atgauti pinigus – juos grąžinsime per 14 kalendorinių dienų. Jeigu klientas pageidauja grąžintą prekę, pakeisti į kitą, ją išsiųsime per 1-2 darbo dienas.
3. Grąžinimas per Flipo.lt Omniva paštomatus.
Kaip grąžinti parduotuvės https://smagiosdovanos.lt/ siuntas per Flipo.lt Omniva paštomatus?
- Užpildykite prekių grąžinimo formą čia.
- Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
- Grąžinimo kaina 2,15 €.
Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei ir patikrinama, kad jos yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai. Jeigu pirkėjas grąžina kokybišką prekę, neatsiima prekių iš paštomato ar jų nepavyksta įteikti dėl pirkėjo kaltės, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, o pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį.
Prekių garantija ir nekokybiškų prekių grąžinimas
Kai nėra nustatytas prekės kokybės garantijos terminas - vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pardavimo dienos. Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai - vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą. Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai - reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per nustatytą garantijos terminą.
UAB "Baltic Ambition" įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu netinkama prekės kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms. Kiekvienas klientas, gavęs nekokybiškas ar brokuotas prekes, turi kreiptis į mus nurodytais kontaktais. Mes pakeičiame prekę nauja tokia pačia preke arba pasiūlome analogišką prekę. Jeigu klientas nesutinka priimti analogiškos prekės pinigai grąžinami pervedant juos į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Už netinkamos kokybės prekes grąžinami pinigai, tiek už prekę, tiek pristatymo išlaidos.
Gavus ne tą, prekę, kurią klientas užsakė, prašome iškarto informuoti elektroniniu paštu - info@smagiosdovanos.lt. Įsipareigojame kuo greičiau pakeisti tokią prekę į tinkamą ir apmokėti visas siuntimo išlaidas arba, klientui reikalaujant, grąžinti pinigus per 14 darbo dienų.
Papildoma informacija ir kontaktai
Į visus klausimus, susijusius su prekių garantija ir grąžinimu, mielai atsakysime el.paštu info@smagiosdovanos.lt arba telefonu +370 676 29494.
Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto svetainėje įsigytų paslaugų ar prekių galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.